tahl.goren.arch@gmail.com

052-8345799

אדריכלים פרדס חנה כרכור

עבדתם קשה, חסכתם שקל לשקל והחלטתם שהגיע הזמן שלכם לבנות את בית החלומות שלכם. זה לגמרי מגיע לכם. יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על תכנון בית, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבית החלומות שלכם אנו מדברים על מלאכה הדורשת עבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום.

אדריכל הינו בעל מקצוע אשר יכול לקחת את החלום שלכם ולהפוך אותו לכדי מציאות יחד עם תכנון נכון ואיכותי משלב האפיון ועד חנוכת הבית. משרד אדריכלים טל גורן החליטו לעשות לכם מעט סדר ולענות לכם על כל השאלות הרלוונטיות.

 

עושים מעט סדר: מה זה אדריכל?

 

לפני שנדבר על איך ניתן למצוא אדריכלים בפרדס חנה כרכור מוטב שנבין לפני הכל מי הם אותם אדריכלים ומה הם תפקידם. כאשר אנחנו מדברים על אדריכל אנו מדברים על בעל מקצוע אשר למד מספר שנים ומתמחה בכל הקשור לעולם תכנון בתים, אדריכלות נוף, מלאכת תכנון עירוני, אדריכלות פנים, עיצוב פנים ועוד מגוון רחב של נושאים.

אנו למדים כי לימודי אדריכלות נערכים בין 4-5 שנים ואף עשויים להיארך כתוצאה מלקיחת השתלמויות וקורסים נוספים בתחום. אדריכל הוא חלק בלתי נפרד מן תכנון הבנייה של הנכס שלכם ולוקח חלק בכל תהליכי הבנייה משלב השלד, בטיחות, פונקציונאליות ועד העיצוביות של הפרטים הקטנים ביותר של הנכס שלכם.

 

החשיבות בעבודה עם אדריכלים בעלי ניסיון ומוניטין בתחום

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אדריכלים בפרדס חנה כרכור, חיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות יוביל אותנו לאלפי בעלי מקצוע שונים יחד עם זאת חשוב לעשות סינון חכם ונכון. אנחנו נרצה לעבוד אך ורק עם אדריכלים בעל ניסיון ומוניטין בתחום. בפסקה הבאה אנו נרכז עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור נכון

 

אדריכלים פרדס חנה כרכור: איך לבחור את האדריכל הטוב ביותר עבורנו?

בחירת אדריכלים פרדס חנה כרכור יכולה להיות מעט קשה, בדיוק בשביל זה משרד אדריכלים טל גורן בהנהגתה של טל גורן ריכזו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם ויכוונו אתכם אל בעלי המקצוע הטובים ביותר עבורכם:

 

  • ניסיון לצד ותק בעולם האדריכלות – אחד הדברים החשובים והראשונים עליהם אנו נרצה לשים את הדעת הוא הניסיון לצד הותק של בעל המקצוע איתו אנו עובדים בתחום האדריכלות. אנו נרצה לעבוד עם אדריכל בעל ניסיון לצד ותק בעולם אשר ראה מספר דברים בעולם המקצועי. אדריכל כזה ידע איך לגשת בצורה נכונה אל המלאכה ולתכנן את הבית שלנו בצורה מקצועית ויצירתית.

 

  • מוניטין בתחום – אדריכל בעל ניסיון לצד ותק בעולם האדריכלות צבר לעצמו גם מוניטין עם השנים, אנו נרצה לבדוק מה הוא המוניטין של אותו אדריכל לפני שנעבוד איתו – עמידה בזמנים, מקצועיות, אמינות, שירות.

 

  • אין שני לרושם ראשוני(פגישת היכרות) – אנו מאמינים כי יש מקום גדול לאינטואיציה ולרושם ראשוני לכן אנו ממליצים לכם להגיע לפגישת היכרות עם האדריכל איתו אתם רוצים לעבוד, במהלך פגישת ההיכרות תשאלו אותו שאלות רלוונטיות, תשמעו מעט עליו ועל פועלו ותוכלו לגבש דעה ראשונית על האדריכל. באמצעות פגישה עם האדריכל תוכלו להסיק עליו לא מעט ולהחליט האם זה בעל המקצוע איתו אתם מעוניינים לעבוד ולהגשים את החלומות שלכם.

 

  • תיק עבודות – אדריכל הוא אמן לכל דבר ועניין אנו נרצה לראות את תיק העבודות שלו – כך נוכל לקבל רשמים מעבודות שונות מצורת העבודה, פונקציונאליות ועיצוביות.

 

  • חוג לקוחות – חוג הלקוחות של האדריכל איתו נעבוד יספר לנו לא מעט עליו, על המוניטין שלו, על איכות העבודה שלו ועל טיבה. לכן אנו נרצה לבדוק מי הם חוג לקוחותיו כמו כן אנו נבקש לדבר עם מספר מלקוחותיו על מנת לשאול אותם על הרשמים ועל התהליך אותו הם עברו איתו. אדריכל המתמחה בתחום לא יהסס ויפנה אתכם באופן עצמאי אל לקוחות אותם הוא ליווה.

טל גורן – משרד אדריכלים בוטיק במושבה גבעת עדה

טל גורן הינה אדריכלית בעלת ניסיון רב ומוניטין בתחום המנהלת משרד בוטיק המתמחה באדריכלות במושבה בגבעת עדה. טל הפכה עם השנים לביטוי שגור בתחום ולבית שני עבור אלפי משפחות בישראל כאשר הצעידה אותם כל הדרך אל החלום הגדול שלהם מרגע רכישת השטח ועד חנוכת הבית. טל ומשרדה עושים הכל על מנת להישאר בקדמת הבמה הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה וטכניקות עבודה ושמים את הלקוח במרכז תמיד.

 

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ עוד היום, בוחרים נכון – בוחרים טל גורן.