tahl.goren.arch@gmail.com

052-8345799

אדריכל זכרון יעקבֿ

אדריכלות ועיצוב בתים הפכו בשנים האחרונות לאחד מן הטרנדים הבולטים ביותר בישראל. מדי שנה אנו רואים אלפי משקי בית בישראל אשר בוחרים לעצב ואף לתכנן ולבנות את ביתם מחדש יחד עם אדריכל המתמחה במלאכה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות הקשורות לאדריכלות בזכרון יעקב – טל גורן פה על מנת לעשות לכם מעט סדר בתחום.

 

מה הם הדברים אותם אנו צריכים לדעת על אדריכלות בזכרון יעקב?

כאשר אנחנו מדברים על תהליך אדריכלות בזכרון יעקב אנו מדברים על אחד התהליכים החשובים ביותר בכל הקשור לתהליך בניית נכס. אדריכלות איננה מלאכה קלה ונעשית על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר מתכנן עבורכם את הנכס הן מבחינה עיצובית, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה פונקציונאלית. כמו כן עליכם לזכור כי תהליך אדריכלות בזכרון יעקב דורש לא מעט בירוקרטיה ועבודה אל מול בעלי מקצוע והרשויות המוניציפליות לכן חשוב שיהיה בעל מקצוע שינהל אופרציה זאת עבורכם.

איך לבחור אדריכל בזכרון יעקב?

בחירת אדריכל בזכרון יעקוב איננה מלאכה קלה וצריכה להיעשות לאחר חשיבה ממושכת ולא בקלות דעת, אנו מאמינים כי מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות הגעתם אל מגוון רחב של אדריכלים העובדים בזכרון יעקב. יחד עם זאת מרחפת העננה איך לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורנו? ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את האדריכל הטוב ביותר עבורכם:

 

  • ניסיון לצד ותק בעולם האדריכלות – אחד הדברים החשובים ביותר עליהם אנו נרצה לשים את הדעת כאשר אנחנו מחפשים אדריכל בזכרון יעקב הוא הניסיון לצד הותק של האדריכל בעולם האדריכלות. אנו נרצה לעבוד עם אדריכל בעל ניסיון ו-ותק בתחום, אדריכל זה ידע איך לגשת בצורה נכונה אל תכנון הדירה שלנו ולעבוד בצורה הרמונית ומושלמת אל מול בעלי מקצוע, ספקים ואף אל מול הבירוקרטיה הנוקשה של הרשות המוניציפאלית בה אנחנו גרים.

 

  • מוניטין בתחום – אין מן הנמנע כי אדריכל בעל ניסיון לצד ותק בעולם האדריכלות צבר לעצמו מוניטין, אנו נרצה לעבוד אך ורק עם אדריכל בעל מוניטין חיובי בתחום. חוג הלקוחות של האדריכל יכול להעיד לא מעט על המוניטין שלו בתחום ועל הדרך בה לקוחות מן העגה המקצועית והפרטית מסתכלים עליו.

 

  • המלצות – אנו נרצה לעבוד עם אדריכל בעל המלצות, ניתן למצוא לא מעט המלצות דרך הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש, כמו כן נוכל להיעזר בקולגות לעבודה, חברים ואף משפחה שלקחו שירותי אדריכלות בתקופה כזו ו/או אחרת ולשמוע על הרשמים שלהם מן בעל המקצוע.

 

  • חוג לקוחות – חוג הלקוחות של האדריכל יעיד לא מעט על טיב העבודה ופועלו, אנו נרצה להסתכל על חוג הלקוחות של הלקוח. כמו כן זו לא תהיה בושה לבקש לדבר עם מספר מלקוחותיו על מנת לשאול אותם על התהליך – כמה זמן התהליך ארך, האם הייתה עמידה בזמנים, איך היה התכנון האדריכלי הסופי, האם הם חווים בעיות כלשהם והאם האדריכל היה שם כשהם היו צריכים אותו הן בזמן הבנייה והן לאחר מכן.

 

  • פגישת היכרות – אדריכל הוא יותר מבעל מקצוע הוא מגשים חלומות, כאשר אנחנו רוצים להגשים את החלומות שלנו אנו רוצים לעבוד עם בן אדם שנרגיש איתו בנוח ונרגיש שהוא איתנו באותם אנרגיות. לכן אנו מציעים לקבוע פגישת היכרות ראשונית בה תכירו את האדריכל, תשמעו על פועלו ועל הדרך שבה הוא עובד. כמו כן תוכלו לשתף אותו בחלומות שלכם, לשאול שאלות על סוגיות משתנות ולקבל תשובות. לאחר פגישת ההיכרות תוכלו להסיק לא מעט על בעל המקצוע ולשאול את עצמכם האם זה בעל המקצוע איתו אנו נרצה לעבוד.

 

  • תיק עבודות – אדריכל הוא אמן לכל דבר ועניין אנו נרצה לבקש לראות תיק עבודות של האדריכל – כך נוכל לראות את הדרך בה הוא ניגש לתכנון ועיצוב בתים.

 

אמרתם אדריכל זכרון יעקב – אמרתם טל גורן

טל גורן הינה אדריכלית המנהלת משרד בוטיק המנוהל במושבה גבעת עדה, במרוצת השנים ליוותה טל עשרות משפחות כל הדרך אל בית החלומות שלהם מרגע רכישת המגרש ועד קבלת המפתח לדירה. טל חרטה לדגלה מקצועיות, אמינות ושירותיות לאורך כל הדרך ושמה את הלקוח במרכז הבמה בכל שלב.

המשרד מוצא פתרונות יצירתיים לכל בקשה יחד עם שמירה על השפה העיצובית והתכנונית של הבית.

 

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו – בוחרים נכון, בוחרים טל גורן.