tahl.goren.arch@gmail.com

052-8345799

אדריכל חוף הכרמל

בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט ישראלים אשר בוחרים לפנות אל אדריכל במטרה לעצב את בית החלומות שלהם, בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב אדריכל הינו אמן לכל דבר ועניין אשר יכול לקחת את הנכס שלנו ולהצעיד אותו אלפי מונים קדימה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לאדריכלות בתים בחוף הכרמל – טל גורן המנהלת את משרד אדריכלות טל גורן פה על מנת לעשת לכם מעט סדר.

לפני הכל – מה זה אדריכל?

אדריכל הינו אדם אשר למד מספר שנים ומתמחה בכל הקשור לתכנון בתים, אדריכלות פנים, אדריכלות נוף, תכנון עירוני ועוד. בין היתר אנו רואים לא מעט אדריכלים אשר מתמחים גם הם בתכנון עירוני ועיצוב פנים. האדריכל הינו אמן לכל דבר ועניין אשר תפקידו לשלב בין תכנון מבנה נכון מבחינה בטיחותית, קונסטרוקציה, עיצוביות ואסתטיקה.

"לפעמים חלומות מתגשמים"

למרות שזמזתם לעצמכם את השיר לא מדובר רק בשיר אלא בחיים החדשים שלכם הלכה למעשה, לכל אחד מאיתנו יש חלום מילדות בו הוא רואה את בית החלומות שלהם. ישנם לא מעט חלומות אשר תחלמו במהלך החיים שלכם אשר אותם לא תוכלו להגשים אך את החלום הזה אין מן הנמנע שתגשימו. יחד עם אדריכל המתמחה בתחום תוכלו לקחת את החלום שלכם ואף לשדרג אותו.

בחירת אדריכל חוף הכרמל – איך לעשות זאת בצורה נכונה?

חיפשתם במנועי החיפוש אחר אדריכל חוף הכרמל ומצאתם מגוון רחב של בעלי מקצוע, ההיצע מעט בילבל אתכם ואתם לא יודעים למי לגשת – ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור.

  • ניסיון לצד ותק – אנו נרצה לעבוד אך ורק עם משרד אדריכלים בעל ניסיון לצד ותק בתחום, משרד זה ידע איך לגשת בצורה נכונה וחכמה אל הנכס שלנו תוך כדי מקסום התקציב שלנו ובהתאמה אישית לצרכים שלנו.
  • מוניטין – אין מן הנמנע כי משרד אשר צבר לעצמו ניסיון לצד ותק צבר לעצמו גם מוניטין, אנו נרצה לעבוד עם משרד בעל מוניטין גבוה.
  • חוזה עבודה מסודר – על מנת להימנע מאי נעימויות אנו נרצה לעבוד כבר בשלב הראשוני עם חוזה עבודה מסודר המסדיר את כל ההתקשרות בינינו לבין האדריכל לפרטי פרטים – כך נוכל להימנע ממצבים לא נעימים.
  • תיק עבודות – אדריכל הינו אמן לכל דבר לכן אנו נרצה לראות תיק עבודות של האדריכל על מנת לראות מעט את פועלו, צורת העבודה שלו ואת הדברים אותם הוא יודע לעשות. כמו כן תיק העבודות של האדריכל יכול לתת לנו לא מעט רעיונות לדברים אותם אנו נרצה לעשות בבית שלנו.

משרד אדריכלות טל גורן הינו משרד בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר עובד ללא לאות לשם השגת המטרות והחלומות של לקוחותיו.

החשיבות בעבודה עם אדריכל בעל ניסיון ומוניטין בתחום

אנשים רבים שואלים את עצמם האם ישנה חשיבות בבחירת אדריכל בעל ניסיון ומוניטין בתחום, במהלך שנות פעילות משרדנו הגיעו אלינו מגוון רחב של אנשים אשר בחרו לעבוד עם בעלי מקצוע ללא ניסיון ו/או מוניטין בתחום ואף לפעמים לבצע את הפעולות האדריכליות והעיצוביות לבדם.

כל אותם אנשים אשר הגיעו אלינו נכוו כתוצאה מעבודה רשלנית ולא מקצועית ומצאו את עצמם מבזבזים לא מעט משאבים, זמן וכסף. מכך נובע שמתוך רצון לחסוך כסף וזמן מצאו את עצמם אותם אנשים מוציאים כמויות בלתי מובנות של כסף ולאחר מכן אף פונים שוב אל אדריכל המתמחה בתחום.

לכן, אנו ממליצים לכם להימנע מכל אלו ולגשת כבר בראש ובראשונה אל אדריכל בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר ידע איך לגשת אל הנכס שלכם בצורה נכונה תוך כדי אפיון ותכנון תקציבי נכון לצד תכנון עיצובי ואדריכלי מקצועי.

משרד אדריכל חוף הכרמל – משרד אדריכלות טל גורן

משרד אדריכלות טל גורן הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של תושבי חוף הכרמל, הלכה למעשה בעיני רבים כאשר מדברים על משרד אדריכלות טל גורן כבר מזמן הפכה לביטוי שגור.

טל גורן הינה אדריכלית ובעלת משרד לאדריכלות במושבה גבעת עדה, במרוצת השנים ליוותה טל עשרות משפחות כל הדרך אל בית החלומות שלכם מרגע רכישת המגרש והשלב התכנוני ועד גמר המלאכה וחנוכת הבית.

משרד האדריכלות של טל שם את הלקוח במרכז ועובד ללא לאות על מנת למקסם ככל האפשר את התקציב איתו אנו עובדים תוך כדי יצירתיות, שמירה על עיצוב, הרמוניה ועל מלאכת תכנונית נכונה, חכמה, פונקציונאלית ובטיחותית.

המשרד מעודכן בכל הטרנדים הבולטים בעולם הטכנולוגיה, חומרי הגלם והעיצוב ומטמיע את כל אלו בצורה יום-יומית בכל עבודה אדריכלית בה הוא לוקח חלק.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו – זה הזמן לבחור נכון, זה הזמן לבחור משרד אדריכלות טל גורן.