tahl.goren.arch@gmail.com

052-8345799

אדריכל עמק חפר

אדריכלות בתים לצד עיצוב פנים הפכו בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי במגוון רחב של בתים בישראל, אנו רואים לא מעט אנשים אשר בוחרים לעצב, לתכנן ואף לבנות את הבית שלהם יחד עם אדריכל המתמחה בתכנון ועיצוב. עבודה עם אדריכל יכולה לקחת את הנכס שלכם מספר צעדים קדימה הן מבחינה עיצובית, בטיחותית ופונקציונאלית. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך טל גורן פה על מנת לענות לכם על כל השאלות.

לפני הכל: מה הוא אדריכל?

לפני שנתחיל לדבר עם אדריכל עמק חפר אנו נרצה להבין מי הוא אדריכל ומה הוא הלכה למעשה תפקידו. אדריכל הינו אדם אשר למד ומתמחה בכל הקשור לתכנון בתים, אדריכלות פנים, אדריכלות נוף, אדריכלות וילה, תכנון עירוני ועוד. לרוב לימודי אדריכלות יארכו כ – 5 שנים ואף יותר במקרים של קורסים נוספים והשתלמויות. אדריכל הוא אדם אשר לוקח חלק בכל שלבי השלד, העיצוב והבטיחות של המבנה שלכם תוך כדי דגש על בטיחות, פונקציונאליות ועיצוביות בלתי מתפשרת.

החשיבות בעבודה עם אדריכל בעל ניסיון ומוניטין בתחום

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אדריכלים בעמק חפר יחד עם זאת בחירת האדריכל הטוב ביותר עבורנו עלולה להיות מעט מסובכת. אנו נרצה לעבוד אך ורק עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום. במרוצת השנים פגשנו מאות אנשים אשר בחרו לגשת אל בעלי מקצוע ללא ניסיון בתחום וכתוצאה מכך בזבזו לא מעט משאבים, כסף, אנרגיה וזמן רב.

אדריכל המתמחה בתחום ידע איך לגשת בצורה נכונה אל המלאכה תוך כדי מקסום כל המשאבים העומדים לרשותו. לכן אנו ממליצים לכם לבדוק אחר בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בעולם האדריכלות.

בחירת אדריכל עמק חפר: איך לעשות זאת בצורה נכונה?

בחירת אדריכל עמק חפר איננה בחירה קלה, אנו מאמינים כי מחיפוש קטן ברשתות החברתיות מצאתם לא מעט בעלי מקצוע. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם להגיע אל בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם.

  • ניסיון לצד ותק בתחום – אנו מאמינים כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת אדריכל הוא הניסיון של אותו אדריכל, אדריכל בעל ניסיון של שנים לצד ותק בתחום ידע איך לגשת בצורה נכונה אל הפרויקט שלכם תוך כדי מקסום התקציב ובהתאמה אישית לצרכים שלכם. כמו כן אדריכל בעל ניסיון בתחום ידע איך לגשת אל פרויקטים מורכבים תוך כדי מתן פתרונות יצירתיים לבעיות ו/או תהיות אשר יעלו במהלך העבודה מצידכם ו/או מצידו.
  • מוניטין – אין מן הנמנע כי אדריכל אשר צבר לעצמו ניסיון לצד ותק בתחום צבר לעצמו גם מוניטין במרוצת השנים, אנו ממליצים לכם לבדוק על המוניטין אותו צבר האדריכל במרוצת השנים. המוניטין יעיד לא מעט על טיב ואיכות העבודה.
  • המלצות -דרך המלצות אפשר להגיע ללא מעט אדריכלים בעלי ניסיון ומוניטין בתחום, אנו ממליצים לכם לבדוק עם חבררים, קולגות ואף להיעזר בהמלצות אותנטיות שונות ברשתות החברתיות על מנת להגיע אל האדריכל הטוב ביותר עבורכם.
  • בקשו לדבר עם חוג לקוחותיו – אנשים רבים רואים בזאת חוצפה אך אנו חושבים שזה אחד הסעיפים ההכרחיים החשובים ביותר, אנו מציעים לכם לבקש מן האדריכל לדבר עם כמה מחוג לקוחותיו על מנת לשאול האם הם היו מרוצים מן ההתקשרות, איך הייתה האינטראקציה במהלך ההתקשרות ומה הם המסקנות שלהם לאחר גמר העבודה.
  • תיק עבודות – אדריכל הוא אמן לכל דבר ועניין הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית ובטיחותית, אנחנו יכולים להתחבר אל אמן אחד ואל אמן אחר קצת פחות. אנו ממליצים לכם לבקש מן האדריכל לראות את תיק העבודות שלו ומלאכות אותן הוא ביצע בעבר, כך תוכלו לקבל מעט אינדיקציה על צורות וסוג העיצוב המאפיינים את אותו אדריכל לצד היכולות שלו.
  • אין שני לרושם ראשוני – אנו ממליצים לכם להיפגש עם האדריכל, להכיר אותו ושהוא יכיר אתכם באותה נשימה. במהלך השיחה אנחנו נבין מי יושב מולנו ונוכל לדעת אם זה אותו אדם שנרצה שילווה אותנו לאורך כל התהליך.
  • חוזה מפורט מול האדריכל – על מנת להימנע מאי נעימויות או ממליצים לכם לחתום על חוזה מפורט אשר מסדיר את ההתקשרות שלכם לפרטי פרטים עם האדריכל, כך תוכלו להימנע ממצבים לא נעימים העלולים לבוא במהלך ההתקשרות.
  • קרבה דמוגרפית – אנו נרצה לעבוד עם אדריכל אשר מתמחה ועובד בקרבה דמוגרפית אלינו, לצורך העניין אם אנחנו גרים באזור עמק חפר אנחנו נחפש אחר אדריכל עמק חפר ולא אדריכל אשר עושה את מרבית העבודות שלו בנגב – הן מבחינת זמינות וניידות של האדריכל והן מבחינת היכרות עם השטח והסביבה.

אמרתם אדריכל עמק חפר – אמרתם טל גורן

טל גורן הינה אדריכלית המנהלת משרד אדריכלים במושבה גבעת עדה, במרוצת השנים ליוותה טל גורן עשרות משפחות יד ביד אל בית החלומות שלהם משלב רכישת המגרש ועד חנוכת הבית.

טל עובדת ללא לאות ובמקצועיות וחרטה לדגלה לשים את הלקוח תמיד במשרד לכן פועלת טל למצוא פתרונות יצירתיים לכל בקשה שלכם תוך כדי שמירה על השפה העיצובית והתכנונית של הבית שלכם הן מבחינה פנימית והן מבחינה חיצונית.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון – זה הזמן לבחור טל גורן